Art Kino Mreža Slovenije
Prijavite se Ustvarite račun
Prijavljen kot
  • Moj seznam
  • Moja knjižnica
  • Moje naprave
  • Moj račun
  • Odjavite se

    Pogosta vprašanja

    Kdaj lahko začnem gledati filme, ki imajo oznako Napovedujemo?

    Filme z oznako Napovedujemo lahko kupite, za ogled pa bodo na voljo od datuma, navedenega pri posameznem filmu. Če ste kupili film z oznako Napovedujemo, bo dosegljiv na vašem računu 30 dni od navedenega datuma. Po kliku na gumb Predvajaj imate za ogled filma na voljo 48 ur.

    Pri filmu je naveden časovni okvir od 18. marca ob 19.00 do 7. aprila. Kdaj lahko začnem z ogledom filma in koliko časa imam za ogled?

    Časovni okvir, ki je naveden ob filmu, je obdobje, ko je film na platformi na voljo za nakup in ogled (v predprodaji film lahko kupite, ne morete pa ga začeti gledati). Po preteku tega časa filma ni več mogoče kupiti, še vedno pa ga je mogoče gledati. Primer: če ste film kupili 7. aprila ob 13. uri, bo v vaši knjižnici 30 dni, torej do 7. maja do 13. ure. V tem času morate začeti z ogledom, po začetku ogleda pa imate še 48 ur časa, da si film pogledate do konca (če ste z ogledom začeli 12. aprila ob 10.00, ga morate pogledati do 14. aprila do 10.00).

    Ali moram vse filme, kupljene v paketu, pogledati v samo 48 urah?

    Ne. Za filme, kupljene v paketu, veljajo enaki pogoji za ogled kot za ostale filme. Po nakupu bodo filmi iz paketa v zavihku Moja knjižnica na voljo 30 dni. V tem času morate ogled začeti, nato pa imate za vsak film 48 ur časa, da si ga pogledate do konca.

    Kako lahko pred nakupom preverim, ali je moja naprava primerna za ogled filmov?

    O tem se lahko prepričate tako, da si poskusite ogledati testni video, ki ga najdete tukaj (za ogled videa morate tega kupiti; cena je 0 €).

    Kakšne so sistemske zahteve?

    • Do vsebin lahko dostopate na osebnih računalnikih z OS Windows 7 (ali novejšim) in na Mac računalnikih s čipom M1 ali procesorji Intel in z OS X 10.12 (ali novejšim) ter OS X-u 10.12 (ali novejšim). Prav tako so vsebine dostopne na tablicah Android in pametnih telefonih (preko brskalnika Google Chrome), pametnih televizorjih, s Chromecastom in na iPhone ter iPad napravah (preko brskalnika Safari).

    • Minimalna hitrost povezave: širokopasovna ali optična internetna povezava s hitrostjo najmanj 2 Mb/s.

    S katerimi karticami lahko plačujem?

    Podpiramo kartice MasterCard, Visa in American Express, vendar se morate nahajati v državi, v kateri je kartica izdana. Zagotavljamo najvišje standarde zaščite pri plačilu s karticami.

    V katerih državah lahko dostopam do vsebin?

    Vse vsebine so dostopne v Republiki Sloveniji. Nekatere vsebine so lahko dostopne tudi v drugih državah (odvisno od avtorskih pravic). Če se nahajate zunaj Republike Slovenije, imajo nedostopne vsebine oznako Na voljo samo v Sloveniji. Plačilo je mogoče izvesti samo s karticami države, v kateri se trenutno nahajate.

    Kakšne so zahteve za računalnike z operacijskim sistemom Windows?

    Operacijski sistem: Windows 7, Windows 8.1 ali Windows 10. Brskalniki: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer in Opera. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte. Internet Explorer v sistemu Windows 7 ni podprt.

    Kakšne so zahteve za računalnike Mac?

    Operacijski sistem: Mac OS X 10.12 ali novejši. Brskalniki: Google Chrome, Firefox, Safari in Opera. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte.

    Ali lahko vsebino spremljam na svoji iPhone / iPad napravi?

    Da, vsebino lahko spremljate s pomočjo brskalnika Safari, ob uporabi operacijskega sistema iOS 11.2 ali novejšega. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte.

    Ali lahko vsebino spremljam na svojem Androidu?

    Da, vsebino lahko spremljate s pomočjo brskalnika Chrome, ob uporabi operacijskega sistema Android 6.0 ali novejšega. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte.

    Ali lahko uporabljam Chromecast?

    Da, Chromecast lahko uporabljate na napravah Android ter PC in Mac računalnikih s pomočjo brskalnika Chrome. Če je Chromecast viden v vaši domači mreži, se bo v spodnjem desnem kotu predvajalnika pojavila tipka za povezovanje. Chromecast se šteje kot ena od prijavljenih naprav v vašem računu.

    Na ekranu se je pojavil napis “Failed cast to Chromecast”, ki ovira branje podnapisov in ga ni mogoče izključiti.

    Napis se je pojavil po neuspelem povezovanju na Chromecast. Opozorilo bo izginilo, če boste osvežili stran v brskalniku.

    Kako se vključijo podnapisi?

    Večina filmov je že opremljenih s slovenskimi podnapisi. Izjemoma morate jezik podnapisov izbrati s klikom na ikono CC v spodnjem desnem kotu slike.

    Sprememba sloga podnapisov

    Pri podnapisih je izbran privzeti slog podnapisov vašega internetnega brskalnika. Slog podnapisov lahko prilagodite v nastavitvah brskalnika.

    Navodila za spremembo sloga podnapisov: Google Chrome I Apple Safari I Microsoft Edge

    Ne morem začeti z ogledom vsebine. Kaj se dogaja?

    • Najprej preverite navedene osnovne sistemske zahteve za svojo napravo.

    • Priporočamo, da posodobite brskalnik na najnovejšo različico.

    • Kakovost pretakanja prilagodite tako, da pritisnete kolesce v spodnjem desnem kotu okna za prikaz filma in izberete AUTO.

    Kaj lahko naredim, če pozabim geslo?

    Kliknite Ste pozabili geslo? na obrazcu Prijavi se (gumb desno zgoraj), vnesite svoj elektronski naslov, ki ste ga uporabili pri odpiranju računa, in kliknite Ponastavi. Sistem vam bo na elektronski naslov poslal nadaljnja navodila za ponastavitev gesla.

    Zakaj se video ustavlja in se ne predvaja gladko?

    • Če hitrost internetne povezave ni dovolj velika ali vaša internetna povezava ni stabilna, lahko prihaja do težav med predvajanjem.

    • Ponastavite internetno povezavo in na napravi, prek katere gledate vsebine, zaprite ostale programe, ki uporabljajo internet. Onemogočite povezavo ostalim napravam, ki so priključene na isto internetno povezavo kot naprava, s katero želite gledati vsebino.

    • Poskusite zmanjšati kakovost videa s klikom na kolesce v spodnjem desnem kotu okvira za ogled vsebine. Za prenos visoke ločljivosti (HD) priporočamo hitrost povezave 7 Mb/s ali več.

    • Preklopite na avtomatski način kakovosti pretakanja s klikom na kolesce v spodnjem desnem kotu okna za prikaz vsebine in izberite možnost AUTO, s čimer boste kakovost videa prilagodili hitrosti vašega interneta.

    • Hitrost svoje internetne povezave lahko preverite na: https://www.akostest.net/sl/newtest/.

    Kakšna je največja kakovost videa?

    Vsi filmi so prikazani v najvišji kakovosti, ki je na voljo za vsak posamezen naslov. Storitev podpira prikaz vsebine v kakovosti FullHD (ločljivost 1080p). Za nemoten prikaz vsebine v kakovosti FullHD je potrebna stabilna internetna povezava z minimalno hitrostjo 7 Mb/s.

    Čeprav se nahajam v Sloveniji, ne morem dostopati do nobenega filma.

    Ogled vsebine ni mogoč prek VPN, proxyja ali podobnih storitev. Izključite VPN / proxy ali se poskusite povezati prek druge internetne povezave.

    Nismo odgovorili na vaše vprašanje?

    Pišite nam na: mreza@artkinomreza.si.

    Art Kino Mreža Slovenije
    • AKMS
    • Pogosta vprašanja
    • Politika zasebnosti
    • Splošni pogoji
    • Facebook

    © AKMS. All rights reserved. No part of this site may be reproduced without our written permission.

    Art Kino Mreža Slovenije Art Kino Mreža Slovenije Art Kino Mreža Slovenije Art Kino Mreža Slovenije
    Powered by ScreenPlus