Filme z oznako Napovedujemo lahko kupite, za ogled pa bodo na voljo od datuma, navedenega pri posameznem filmu. Če ste kupili film z oznako Napovedujemo, bo dosegljiv na vašem računu 30 dni od navedenega datuma. Po kliku na gumb Predvajaj imate za ogled filma na voljo 48 ur. POZOR: v primeru enkratnih dogodkov, festivalov, ko je film na voljo samo nekaj ur, morate z ogledom začeti v času, navedenem ob filmu, nato pa imate 48 ur, da ga pogledate do konca.
Časovni okvir, ki je naveden ob filmu, je obdobje, ko je film na platformi na voljo za nakup in ogled (v predprodaji film lahko kupite, ne morete pa ga začeti gledati). Po preteku tega časa filma ni več mogoče kupiti, še vedno pa ga je mogoče gledati. Primer: če ste film kupili 7. aprila ob 13. uri, bo v vaši knjižnici 30 dni, torej do 7. maja do 13. ure. V tem času morate začeti z ogledom, po začetku ogleda pa imate še 48 ur časa, da si film pogledate do konca (če ste z ogledom začeli 12. aprila ob 10.00, ga morate pogledati do 14. aprila do 10.00).
Enkratni dogodki so vezani na filme, ki so na platformi na voljo samo na točno določen dan in le nekaj ur. Vstopnice zanje je mogoče kupiti v predprodaji ali v navedenem času, ko je film na voljo za ogled. Po preteku tega časa filma ne morete kupiti niti začeti z njegovim ogledom. Zato POZOR: v primeru enkratnih dogodkov, festivalov morate z ogledom filma začeti v navedem času, nato pa imate 48 ur, da si ga pogledate do konca. Primer: 18. marca od 19.00 do 21.00 – z ogledom filma morate začeti 18. marca med 19. in 21. uro. Če ste z ogledom začeli ob 21. uri, morate z njim zaključiti 20. marca do 21. ure.
Ne. Za filme, kupljene v paketu, veljajo enaki pogoji za ogled kot za ostale filme. Po nakupu bodo filmi iz paketa v zavihku Moja knjižnica na voljo 30 dni. V tem času morate ogled začeti, nato pa imate za vsak film 48 ur časa, da si ga pogledate do konca.
O tem se lahko prepričate tako, da si poskusite ogledati testni video, ki ga najdete tukaj (za ogled videa morate tega kupiti; cena je 0 €).
Do vsebin lahko dostopate na osebnih računalnikih z OS Windows 7 (ali novejšim) in na Mac računalnikih s čipom M1 ali procesorji Intel in z OS X 10.12 (ali novejšim) ter OS X-u 10.12 (ali novejšim). Prav tako so vsebine dostopne na tablicah Android in pametnih telefonih (preko brskalnika Google Chrome), pametnih televizorjih, s Chromecastom in na iPhone ter iPad napravah (preko brskalnika Safari).
Minimalna hitrost povezave: širokopasovna ali optična internetna povezava s hitrostjo najmanj 2 Mb/s.
Podpiramo kartice MasterCard, Visa in American Express, vendar se morate nahajati v državi, v kateri je kartica izdana. Zagotavljamo najvišje standarde zaščite pri plačilu s karticami.
Vse vsebine so dostopne v Republiki Sloveniji. Nekatere vsebine so lahko dostopne tudi v drugih državah (odvisno od avtorskih pravic). Če se nahajate zunaj Republike Slovenije, imajo nedostopne vsebine oznako Na voljo samo v Sloveniji. Plačilo je mogoče izvesti samo s karticami države, v kateri se trenutno nahajate.
Operacijski sistem: Windows 7, Windows 8.1 ali Windows 10. Brskalniki: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer in Opera. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte. Internet Explorer v sistemu Windows 7 ni podprt.
Operacijski sistem: Mac OS X 10.12 ali novejši. Brskalniki: Google Chrome, Firefox, Safari in Opera. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte.
Da, vsebino lahko spremljate s pomočjo brskalnika Safari, ob uporabi operacijskega sistema iOS 11.2 ali novejšega. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte.
Da, vsebino lahko spremljate s pomočjo brskalnika Chrome, ob uporabi operacijskega sistema Android 6.0 ali novejšega. Priporočamo uporabo najnovejše različice brskalnika, ker starejše morda ne bodo podprte.
Da, Chromecast lahko uporabljate na napravah Android ter PC in Mac računalnikih s pomočjo brskalnika Chrome. Če je Chromecast viden v vaši domači mreži, se bo v spodnjem desnem kotu predvajalnika pojavila tipka za povezovanje. Chromecast se šteje kot ena od prijavljenih naprav v vašem računu.
Napis se je pojavil po neuspelem povezovanju na Chromecast. Opozorilo bo izginilo, če boste osvežili stran v brskalniku.
Večina filmov je že opremljenih s slovenskimi podnapisi. Izjemoma morate jezik podnapisov izbrati s klikom na ikono CC v spodnjem desnem kotu slike.
Pri podnapisih je izbran privzeti slog podnapisov vašega internetnega brskalnika. Slog podnapisov lahko prilagodite v nastavitvah brskalnika.
Navodila za spremembo sloga podnapisov: Google Chrome I Apple Safari I Microsoft Edge
Najprej preverite navedene osnovne sistemske zahteve za svojo napravo.
Priporočamo, da posodobite brskalnik na najnovejšo različico.
Kakovost pretakanja prilagodite tako, da pritisnete kolesce v spodnjem desnem kotu okna za prikaz filma in izberete AUTO.
Kliknite Ste pozabili geslo? na obrazcu Prijavi se (gumb desno zgoraj), vnesite svoj elektronski naslov, ki ste ga uporabili pri odpiranju računa, in kliknite Ponastavi. Sistem vam bo na elektronski naslov poslal nadaljnja navodila za ponastavitev gesla.
Če hitrost internetne povezave ni dovolj velika ali vaša internetna povezava ni stabilna, lahko prihaja do težav med predvajanjem.
Ponastavite internetno povezavo in na napravi, prek katere gledate vsebine, zaprite ostale programe, ki uporabljajo internet. Onemogočite povezavo ostalim napravam, ki so priključene na isto internetno povezavo kot naprava, s katero želite gledati vsebino.
Poskusite zmanjšati kakovost videa s klikom na kolesce v spodnjem desnem kotu okvira za ogled vsebine. Za prenos visoke ločljivosti (HD) priporočamo hitrost povezave 7 Mb/s ali več.
Preklopite na avtomatski način kakovosti pretakanja s klikom na kolesce v spodnjem desnem kotu okna za prikaz vsebine in izberite možnost AUTO, s čimer boste kakovost videa prilagodili hitrosti vašega interneta.
Hitrost svoje internetne povezave lahko preverite na: https://www.akostest.net/sl/newtest/.
Vsi filmi so prikazani v najvišji kakovosti, ki je na voljo za vsak posamezen naslov. Storitev podpira prikaz vsebine v kakovosti FullHD (ločljivost 1080p). Za nemoten prikaz vsebine v kakovosti FullHD je potrebna stabilna internetna povezava z minimalno hitrostjo 7 Mb/s.
Ogled vsebine ni mogoč prek VPN, proxyja ali podobnih storitev. Izključite VPN / proxy ali se poskusite povezati prek druge internetne povezave.
Pišite nam na: blagajna@kinodvor.org.